13 Ağustos 2014 Çarşamba

Ateşli Dişler - Kristen Middleton / Yorum

 
Eve döndüklerinde onları kötü bir sürpriz beklemektedir. -_- Babaları annelerini döverek tecavüz etmiştir. Babaları sorunlu bir insandır ama daha önce hiç bu kadar ileri gitmemiştir.


Annelerini ve ikiz kardeş olan Nathan ile Nikki'yi yeni bir hayat beklemektedir. Taşındıkları yeni ev beklediklerinden güzel çıkmıştır. Fakat gariplikler ilk günden onlarla birliktedir. Nikki duş alırken dışarıda kırmızı gözler görür ve çığlık atarak annesini çağırır, Nathan'da aynı gözleri görmüştür. Bakmak için dışarı çıktıklarında ceset bulurlar ve şerifi çağırırlar. Anneleri şeriften hoşlanmıştır. Bekar bir baba olduğunu öğrenince de peşini bırakmaz :D



Kasabada bir gariplik olduğunun farkındadırlar. Tanımadıkları bir garson kız onlara kapılarını kitlemeleri için bir not bile vermiştir. Bir de Duncan var tabi :)) Nikki'nin hoşlandığı çocuk :)



Bi ceset diyorum, bi şeriften hoşlanıyor diyorum. Bi kapıyı kitleyin diye uyarıldıklarını söylüyorum, bi Duncan'dan hoşlanıyor diyorum :D Haklısınız biraz garip oldu. Ama kitap bu şekilde ilerliyor sırasıyla :)) Son sayfalarına kadar sır perdesini aralayamıyoruz :D

Aslında tek sıkıldığım yer orası oldu :D ''Kitabın adı Ateşli Dişler ne zaman gelecek bu vampirler'' diye bir slogan bile buldum :P Onun dışında çok eğlenceli bir kitaptı.



Kitapta en çok güldüğüm bölümü anlatmak istiyorum. Nikki bir rüya görüyordu sanırım. Rüya mıydı, tv de mi izliyordu tam olarak hatırlamıyorum ama bir kızın kurt adama ve vampire aşık olduğundan bahsediyordu. :D vay Bella vay :D

Kapak pek hoşuma gitmedi, bu kurguya daha güzel bir kapak olabilirdi. Ya da orijinal kapak kullanılabilirdi.

Serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım Altın Bilek Yayınları yeni fantastik serilerle de biz fantastik severlere güzel sürprizler yapar :))  Ayrıca yayınevine Kitap Kalbi sayfamızın bu haftaki konuğu olduğu için teşekkür ederim.
                                                                                                                                                                                                                              

                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder