11 Ağustos 2014 Pazartesi

Bugün Eve Yalnız Dönmek İstiyorum/ Hoje eu quero voltar sozinho -Yorum



Çok güzel bir filmdi. ^_^

Gabriel ve Leo'ya bayıldım. Çok tatlılar ^_^ Keşke biraz daha devam etseydi, çok çabuk bitti.


Leo ve Gi çok yakın arkadaşlardır. Leo'nun görme engeli vardır. Okulda en yakın arkadaşı Gi, okul dışında ise ailesi ona yardım etmeye çalışmaktadır. Her okulda olduğu gibi Leo'nun olduğu okulda da onunla sürekli dalga geçen 'gerizekalı' tipler var.


Bir gün sınıfa yeni bir çocuk gelir. Adı Gabriel'dir. Kısa zamanda Leo, Gabriel ve Gi yakın arkadaş olurlar.


Filmin sonunda bizi büyük bir sürpriz bekliyor ^_^ Bence çok tatlı bir sürpriz :)

4 yorum:

  1. Listeye aldım. :) Yorumumu da izledikten sonra yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bunun kısa filmini izlemiştim altyazılı çok hoşuma gitmişti.Sayende filminin çıktığını duydum ve yarın ilk iş hemen izleyeceğim:))Çok sağol:))

    YanıtlaSil