28 Ağustos 2014 Perşembe

Mimlendim !!! (Hangisini seçerdiniz? )



İlle Kitap ve Bir Kitap Delisinin Günlüğü tarafından mimlenmişim :) <3 <3  Mim sorularını henüz okumadım :D Zor mu, kolay mı bilmiyorum. Çok teşekkür ederim. Soruları yanıtladıktan sonra cevaplarınızı okuyacağım :) Heyecan yaptım, sorulara geçeyim bir an önce ben :P :)) :* :*


1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Güzel kitaplarda tabi ki çok kitaptan oluşan seriler. Devamını beklemek ne kadar sinir etse de bir o kadarda eğlenceli oluyor :))


2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak? 

Cinsiyet ayrımı yapmam :)) Kitabın, kadın yazarı- erkek yazarı, Türk yazarı- yabancı yazarı olmaz :) Kitap kitaptır. Güzeli ve kötüsü vardır.


3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?

Kitapçıya gidip kenarına köşesine bakarak almak tabii ki :)) Ama maalesef kitap fiyatları reelde çok uçuk olduğundan sanalı tercih ediyorum :))


4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

Dizileri sevmiyorum. O yüzden dizi olan kitaplarda sıkıyor -_- Filmi tercih ederim.


5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Hangi kitapsever buna 5 sayfa okumak der şaşarım :P Tabisi haftada 5 kitap!!


6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak? 

Profesyonellik diye bir şey hayatımda olmasa da olur :) İkisini de yeterli miktarda alabilirim :)) 


7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

En sevdiğim filmi tekrar tekrar izlerim. Fakat kitap için aynısını söyleyemeyeceğim. Yeni kitapları tercih ederim.


8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Immm... Bu soru zor oldu :)) Tıkanmadan devam edebilecek miyim bu mimde dedim, olmadı :D Kitap satıcısı olmak isterim ya :D Kütüphaneler fazla sessiz oluyor. O kadar sessizliği bünye kaldırmaz. Kitapları paylaşmayı sevmiyorum. Kütüphaneye gelenlere kitap vermezdim :D


9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? (

Soruyu algılayamadım bir an :P Şöyle söyleyeyim favori türüm 'fantastik' fakat her türü severek okurum :)


10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?



Fiziksel kitap kopyalarını okumayı seviyorum. Dokusu, kokusu beni büyülüyor :P (Eski kitapların kokuları yok artık kitaplarda :'( Eskitip mi okusam :P )


AAAA ne çabuk bitti ya :\ Soruları sevmiştim oysa ki :'( En zor bölüme geldi sıra :)) Kimleri mimlesem. 



Sevgilerimle

9 yorum:

  1. 5. soru ne kadar kolaysa 9. soru o kadar zormuş (:

    YanıtlaSil
  2. "Kütüphaneye gelenlere kitap vermezdim" okuduğumda güldüm :D
    Ben de vermezdim bak bunu düşünmemiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yanii :P Tanıdıklarıma kitap vermiyorken, tanımadığım adamlara nasıl vereyim :D

      Sil
  3. Mimlemen ve 2. mimlenmem için çok teşekkür ederim canım :)

    Cevapların harikaaaa <3

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, en kısa zamanda bu keyifli sorulara cevap vereceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Mimini cevapladım çok teşekkürler bu güzel mim için

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Gizem :)
    Çok tatlı bir mim olmuş... Bende soruları yanıtladım :))
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil