31 Ağustos 2014 Pazar

Aşka Var Mısın? \ Natasha Boyd - Yorum


Pufffff :'( O nasıl bir son ya -_-


İngilizce kitap okuyanlara çok özeniyorummm(Okuyup anlayanlara yani :D Okuyorum deyip, soru sorunca boş boş bakanlara değil :D ) Gel de okuma şimdi ikinci kitabı... Gerçi sonu bu şekilde olmasaydı da okurdum. Neden mi :P Tabisi Jack Eversea olduğu için <3




Biri kasabalı sıradan bir genç kız, diğeri ise Hollywood'un megastarı <3 Hikayenin en güzel yanıysa bu farkı aşkla dengelemesi. 

Audrey sen ne kadar sorunlu bir insansın. -_- Akli dengesi yerinde olan hangi insan Jack'i aldatabilir ? Evet yanlış duymadınız. Bu baayan Jack'i aldatmış. JE utanç verici bu durumdan kaçmak için Butler Cove'a yerleşmiştir.

 Keri Ann ise annesiyle babasını kaybetmiştir, hayatında sadece abisi vardır.

Bu ikilinin eğlenceli, bir o kadar da garip hayatına tanık olmak isteyeceğinize eminim! (Psikolojik baskı :P )

Yine de size bir tavsiye -_- İkinci kitabı çıkınca okuyun zira ''ha?, bu kitapta hata var, son sayfaları nerede? '' gibi 'tepkiler' vermek zorunda kalabilirsiniz :D


İşte tam burası!! Üşenmedim buldum :D En kısa zamanda oraya gitmem lazım -_- Belki dejavu yaşayacağım kim bilir -_- Belki ben Snapper'da Jack'le tanışacağım ^_^ 


Bakışlarınızda ki anlamlı ifadeyi görebiliyorum, tamam tamam daha fazla uzatmayacağım :D Ama şunu belirtmeliyim kitap gerçekten çok başarılı. Çevirisi de çok iyiydi. 
Kapağı da beğendim, kitabın ismini de. Kitabı da beğendim, Jack'i de :D 

İkinci kitabında kapağına bayıldımm ^_^ Umarım bizde de bu kapakla çıkar :))
18077900
Bizi Jack Eversea'yle tanıştırdığı için Yabancı Yayınları'na teşekkür ediyorum, kitaba bir son eklemeyip, beni delirttiği için de Natasha Boyd'a sevgilerimi(!) iletiyorum -_-

1 yorum:

  1. Ben ilk ingilizce kitap okurken elimde sözlük gezinir dururdu.Tabi kitabı 2 ay gibi zamanda bitirebiliyordum. Ardından ne olduysa bakmadan okuyabiliyorum. Sanırım iş gramerde ardından sözcüklerde. :) Oraya ciddi ciddi gider ve dejavuyu yaşarsan bende gideceğim ardından :D

    YanıtlaSil