26 Ağustos 2014 Salı

Eğlenceli bir mim daha! Mimlendim!!


Bir mim daha !! İşte bu konu çok eğlenceli dostum!!!


İlle Kitap 'a çok teşekkür ederim, böyle güzel bir konuya beni de ortak ettiği için :)) Kendisine buradan öpücükler gönderiyorum :*
 (Aman dikkat bir Dracula'nın öpücüğü tehlikeli olabilir :P :DD ) 

Sıralamayı en sevdiğim kapaktan başlayarak yapacağım ^_^ 


1

    
Bu kapağa bayılıyorum <3 Ciltli olması ayrı bir güzel!!!

2

3


4


5


6

7


8


9


10





Mimlemek, mimlenmekten daha zorr :(


Kitap Soluğu, Son Sayfası AşkThe Reading Lady, Kitap Prensesi
bloglarını mimliyorum :D Keyifli mimlemecelerr :****


7 yorum:

  1. Ruhsuz kapağını bir ben beğenmiyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
  2. Sırf kapağı yüzünden :D Çok saçma filmlere gittim . ve çok saçma kitapları okudum. Bazen kapaklar insanı yanıltabiliyor. :D Sen dünyaya gelmeden kapağı hoşuma gitti benim :D Emeğinize sağlık efendim.

    YanıtlaSil
  3. Sen Dünyaya Gelmeden kitabının kapağına vuruldum sanırım :O
    Unutmadan hemen söyleyeyim seni bir mime etiketledim umarım yaparsın :)
    http://birkitapdelisi.blogspot.com.tr/2014/08/hangisini-secerdiniz-kitap-mimi-would.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://kitapkiz.blogspot.com.tr/2014/08/mimlendim_28.html yaptım bile :)) Çok teşekkürlerr :)

      Sil
  4. Selam sen dünyaya gelmeden gerçekten çok güzelmiş. Kitabı'da ayrıca merak ettim. Buarada az önce ısırıldım. Bana da beklerim blog keşif etkinliği başlattım katılırsan sevinirim.

    YanıtlaSil