23 Haziran 2013 Pazar

Okutan Günler Blog Tur \ Can Dostum -Ön Okuma- ÇEKİLİŞ




Okutan Günler Blog Tur'da 4. Durağımız Can Dostum

Tur Takvimimiz; 

1. Gün - 23 Haziran Pazar


2. Gün -24 Haziran Pazartesi


3. Gün - 25 Haziran Salı


4.Gün-26 Haziran Çarşamba



Tur sonunda çekilişle 2 kişiye Can Dostum hediye



KİTAP TANITIMI




Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan “Neden buradayız?” sorusuna cevap verebilir mi?



Can Dostum, bir köpeğin birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesi… 2006’da Ulusal Köşe Yazarları Derneği’nden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011’de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameron’ın bu iç açıcı ve komik romanı, bir köpeğin pek çok hayatının duygusal ve eğlenceli hikâyesi olmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerine ve insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor.



426724_587087941325482_544609226_n


YORUMUM



Bu kitaba bayıldımmm.



Kitabın kapağındaki ''bütün köpekler cennete gider , tabii dünyada yarım kalmış işleri yoksa...



yazısı dikkatimi çekmişti , kitabı sırf o yazının hikayesini merak ettiğim için okudum da diyebilirim :)

Hikaye Toby'nin ağzından anlatılıyor ,Toby kim mi ? Çok tatlı , sevgi dolu muhteşem bir köpek...Tabi ilk adı Toby :)) Bir çok kez ölüp dünyaya yeniden geliyor , her seferinde farklı sahipleri ve görevleri var ...Dünyadaki tüm görevleri bitmişken , beklemediği bir şekilde tekrar dünyaya geliyor.İşte o zaman bende kitabın kapağındaki ''Bütün köpekler cennete gider , tabii dünyada yarım kalmış işleri yoksa...'' yazısının hikayesini tam anlamıyla öğrenmiş oldum. Aslında yaşadığı tüm olaylar , yerine getirdiği görevler son kez dünyaya geldikten sonra yaşadıklarına bir hazırlık olduğunu anlıyor ve beklemediğim bir şekilde kitap bitiyor :)
Yorumu yazarken ne kadar zorlandığımı kurduğum cümlelerin bozukluğundan anlayabilirsiniz :)) Yabancı Yayınlarının ilk kitabı Sokak Kedisi Bob 'u çok sevdim , şimdi de bu kitaba bayıldımmm.Sabırsızlıkla Bob'un ikinci kitabını bekliyorum.
Tüm hayvanları , kedileri , kuşları vs. çok seviyorum ama köpekleri daha çok seviyorumm.







ÖN OKUMA
(açılması için birazcık bekleteceğim)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder