2 Mart 2013 Cumartesi

Anne Yorumum








ANNE 




Beni ağlatan ikinci kitap oldu.Daha önce de bazı kitapları okurken gözlerim dolmuştu fakat gözlerimde biriken yaşların boşaldığını ikinci kez bu kitapta hissettim...


Sara 16 yaşında hamile kalan bir genç kızdır.Fakat hamile olduğunu öğrendiğinde kürtaj için çok geç kalmıştır.Bunlar yetmezmiş gibi de sevgilisi Danny onu terk etmiştir.Ailesi bebeğini evlatlık vermesini ister o da Eva ve George ' bebeğini evlatlık verir. Başlarda her şey iyiyken Sara bebeğini istediğini fark eder.Bebeğini sık sık görmeye gider fakat daha sonra ailenin bebeği alıp uzaklaşmasına sebep olur.


Yıllar sonra ne yapacağını bilmeyen o çaresiz küçük kızdan eser yoktur yerine inandıklarını savunan ve peşinden giden bir genç kız vardır... Sara'nın bu kadar yıl sonra kızının karşısına çıkma cesareti olacak mı ?



İşte bunu anlatamıyorum çünkü o zaman kitabın tüm sürprizi kaçar :) Kitapta hiçbir karaktere sen suçlusun diyemiyorum... Fakat Danny e çoookk kızdım ama düşündüm de baba olmak büyük bir sorumluluk ister ve yanında kalsaydı da bunu yapabileceğini sanmıyorum...( en azından Sara'ya güç verebilirdi varlığıyla , o anda Danny bulsaydım parçalardım herhalde :) )



Yazar anne & çocuk arasındaki güçlü sevgi bağını çok çok çok iyi anlatmış... 


Kalemine sağlık Caroline Leavitt :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder