4 Mart 2014 Salı

Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz/Aziz Nesin - YORUM




İkinci dönemin birinci edebiyat sınavında çıkacak olan kitabım. :D ''Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz''
Kitabın kapağından başlamak istiyorum yorumuma. Kapağı ilk gördüğümde sıkıcı bir kitap olduğunu düşünmüştüm fakat kitabı okuduktan sonra kapağıyla ne kadar uyumlu olduğunu fark ettim.

Karakterimizin adı Yaşar. Kimliği olmadığı için Yaşar'ın varlığı kabul edilmiyor. Babasından kalan mirası alamıyor, çalıştığı yerde parasını alamıyor, işten kovuluyor vs.

Kitapta en eğlenceli bölüm, birinci bölümdü. İmamın Yaşar'ı neden kovaladığını öğrendiğimde sesli güldüm :D

Konusuna fazla değinmek istemiyorum, imamın Yaşar'ı kovalaması bile spoiler sayılır :\

 Duygulandım, üzüldüm, güldüm kısacası tüm duyguları bu kitapta yaşadım.

Kitabın tiyatro oyunlarına ve sinemaya uyarlandığını öğrendim Bu zamana kadar okumadığım için kendime kızıyorum.


Kitabı satın almak için tıklayın.


1 yorum:

  1. Yorumu okuduktan sonra ben de kendime kızıyorum. yorum için teşekkürler en kısa zamanda okunacak :)

    YanıtlaSil