28 Mart 2014 Cuma

RKBT 5. Gün || Jessica Sorensen "Ella ve Micha'nın Geleceği" || Yorum



YORUM
Bu sefer yoruma kapaktan mı başlasam, konudan mı başlasam karar veremedim. Sanırım kapaktan başlayacağım.:P Ella ve Micha'nın Sırrı kapağını çok sevmiştim. Bunu da çook sevdim ^_^ Özellikle rengine bayıldım.. Gerçi genelde Pena Yayınları'nın kapaklarını çok seviyorum.En sevdiğim kapak ''İlk Defa'' :)) Bakalım öyle mi kalacak yoksa değişecek mi :P 

İlk kitapta Ella ve Micha'dan bahsetmiştim. Yorumum için (tıktık) Hikayemiz kaldığı yerden devam ediyor. Ama itiraf etmeliyim ki ilk kitabı daha çok sevmiştim.Tabi bu kitabı sevmediğim anlamına gelmez. :) Ella'nın yaşadıkları hiç kolay değil ama sonuçta bunun sorumlusu Micha değil -_- Aslında Ella'ya da üzüldüm :\ Babasının durumu, abisi, annesinin ölümü... 

Ethan ve Lila'yı da unutmamak lazım. İtiraf etmek gerekirse bu kitapta Ella ve Micha'dansa Ethan ve Lila'yı daha çok sevdim. Üçüncü kitap onları anlatıyor ve sabırsızlıkla bekliyorum.

Bu güzel kitabın turunu bize verdikleri için Pena Yayınları'na çok teşekkürler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder