14 Mart 2014 Cuma

RKBT 3. Gün || Barbara Freethy "Geceye Fısıldanan Dilekler" || Yurtdışı Yorumlar - ÇEKİLİŞ


İlk defa Yurtdışı Yorumlar görevini aldım. Eğlenceli bir görevmiş aslında :D Kitap hakkında çok ilginç yorumlar vardı :))

Yorumlara GoodReads sitesinden baktım. Bir yıldız olmadığı için iki yıldızla bitti yorumlar. Eee bu kitaba kim bir yıldız verebilir kii :D

Kitabımızla uyumlu olsun diye yıldız yerine cupcake kullanmaya karar verdim. Birde Dracula'lı cupcake bulunca tam benlik dedim :D 


Ama şunların güzelliğine bakın yaa ^_^

YURTDIŞI YORUMLAR

Sıcacık bir hikaye... Üç kadın, üç doğum günü ve hayatlarınısonsuza dek değiştirecek kararlar...



Yenilikçi bir fikirle birlikte sağlam bir kurgusu var ama sevip sevmediğimden emin değilim. Çok sevmedim bundan eminim fakat sevmiyorum da diyemem. Belki de doğru zamanda okumadığım için böyle oldu.Başka bir zamanda okusaydım belkide çok severdim.



Üç kadının üç farklı dileklerinden bahsediyor. Her birinin doğum günü için farklı isteği var. Liz aşk istiyor, Carole ailesini geri kazanmak istiyor, Angela yeni bir aile kurmak istiyor. Hikayenin devamına göre her biri hayatını yeniden gözden geçirme şansına sahiptir.



Emin değilim, karar vermek için serinin diğer kitaplarını okumam gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder