10 Ocak 2014 Cuma

RKBT 3. Gün || Rupert Thomson "Mahremiyet" || Yorum



İlk olarak kitabın kapağından başlamak istiyorum. Kapak fena değil ama diğer kapağını daha çok sevmiştim. Okuyunca da kitabı kesinlikle kitabın ilk tanıtımı yapılırken paylaşılan kapağının daha güzel olduğuna karar verdim.


Bahsettiğim kapak :) Kitap İlkimi'de kapağı daha güzel hale getirmiş :D
Diğer kapaklarına gözatmak için Kitap İklimi 'ni ziyaret edebilirsiniz.


Tür olarak pek tercih ettiğim tür değildi, bu yüzden kitaba ön yargıyla başladım ve ön yargıyla bitirdim :P Tarihi romanlar benlik değil :D (İçinde paranormal varlıklar olmadığı sürece)

Spoiler vermeden kısaca konusuna değinecek olursam
Karakterimiz Geatano Zummo sanatçı, balmumundan heykeller yapıyor. Grandük tarafından Floransa'ya çağrılıyor ve Grandük ondan bir çalışma istiyor. Floransa da Faustina adında bir kadınla tanışıyor ve ondan etkileniyor. Orta Çağ'da en son kararı kilise verdiği için işler biraz karışıyor.

Sırlarla dolu ilginç bir roman. 


Kitabı satın almak için tıklayın.

1 yorum:

  1. Orijinal kapak bambaşkaymış ama. = ) Türkçe kapağı pek tutmadım.

    YanıtlaSil