23 Ocak 2014 Perşembe

RKBT 4. Gün || Mary E. Pearson "Hayata Uyanmak " || Yorum



Alıntılar ve Çekiliş için (TIKTIK)
Kitap Tanıtımı



Benim bir kimliğim vardı.

Adım vardı: Jenna Fox.

Bana öyle olduğunu söylediler. Oysa ben, bir isimden daha fazlasıyım. Bana söyledikleri şeylerden daha fazlası Önüme koydukları durum değerlendirmeleri ve rakamsal verilerden daha fazlası İzlettikleri videolardan fazlası

Daha fazlası Ama ne kadar fazlası olduğundan emin değilim. Çünkü hatırlamıyorum.

Yüzümü ellerinin arasına almış ve Küçük meleğim, demişti babam, sabırlı ol. Her şey sana geri gelecek. Zamanla hepsini geri kazanacaksın; zamanla Şimdi baktığımda, yürüyüşümün normale döndüğünü söyleyebilirim. Ama aynı şeyi hafızam için söyleyemiyorum. Annemi, babamı ya da Lilyyi hatırlamıyorum. Bir zamanlar Bostonda yaşadığımı da hatırlamıyorum. Kazayı hatırlamıyorum. Jenna Foxu hatırlamıyorum.


Babam zamanla her şeyi geri kazanacağımı söylüyor. Zaman iyileştirir, diyor.

Bense ona söyleyemesem de, zamanın ne olduğunu hatırlamıyorum


Kitabı satın almak için tıklayın.


Yorumum
Her zaman ki gibi kitabımızın yorumuna kapağından başlamak istiyorum. Kapaktaki renk uyumu çok hoşuma gitti ve konusuyla çok uyumlu bir kitap.

Kitabımızın konusuna kısaca, spoiler olmadan değinecek olursam

Karakterimiz Jenna Fox bir kaza sonucu bir yıl kadar komada kalmıştır. Uyandığında 17 yaşındadır ve hafızasını kaybetmiştir. Elinde geçmişi hatırlamasına yardımcı olacak videolar vardır ve bu videolar hafızasını yerine getirmeye yardımcı olsa da anlayamadığı bazı şeyler vardır.
Bir yıl önceki Jenna Fox'un peşine düşer.

İlginç ve güzel bir kitaptı. Hem akıcıydı hem de yazı puntosu büyük olduğu için şaşı olmadan kitabı bitirdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder