29 Ocak 2014 Çarşamba

Kahraman Tazeoğlu - Ölü Bir Kentin Morg Alfabesi - Yorum



Kahraman Tazeoğlu'nun okuduğum ilk ve son kitabıydı.
Kitaba dün gece başladım ve dün gece bitti :)

Kitabın konusuna değinecek olursam

''Uyandığımda ağır ağır ilerleyen bir otobüsün içinde buldum kendimi. Ölü bir kentte, yıkıntılar arasında yol alıyorduk.''

Kendini otobüste bulan bir karakter var kitabın ilk cümlesinden de anlaşıldığı üzere. Otobüs bildiğimiz halk otobüslerinden değil. Her durakta daha önce ölen birinin bindiği ve sıradaki durağa yaklaşınca öldüğü bir otobüs.

Daha sonra tanıdığı ama çıkaramadığı bir bayan biniyor otobüse, dudaklarını oynatmadan düşünce yoluyla iletişim kurabiliyor ve kendisini onun öldürdüğünü söylüyor.

Sonra otobüs uçuruma yaklaşırken tüm ölülerin uzuvları parçalanıp etrafa savruluyor. O bayan tam o sırada yükseliyor. vs.

Okuduğum en ilginç ve saçma kitaplardan biriydi. 72 sayfa olmasaydı kesinlikle okumazdım.
Betimlemeleri güzel diyeceğim ama her betimlemede aynı kelimeler kullanılmış.

Kitabın ismi dikkatimi çekmişti, bu yüzden almıştım. Tam bir hayal kırıklığıydı benim için.

Puanım


Kitabı satın almak için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder