20 Şubat 2013 Çarşamba

Seda Özay ile Söyleşi




SEDA ÖZAY İLE SÖYLEŞİ

KİTAP KALBİ




Seda Özay ile söyleşimiz varrrr :)


Söyleşimiz 01.03.2013 tarihinde saat 20.00 da başlayacaktır ve saat 21.00 da bitecektir

Söyleşi sonunda yazarımızın imzalı '' Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin'' ve ''Benzemez Kimse Sana'' adlı kitapları 1 kişiye hediye... 

ve söyleşi öncesinde yapmanız gerekenler

-En ilginç soruyu sormak :)

http://kitapkiz.blogspot.com/
 (mystery books)

-blog u takip etmek

       https://www.facebook.com/sedaozaykitaplari?fref=ts

-Seda Özay 'ın Facebook sayfasını beğenmek
Seda Özay'ın 2013 te Facebook üzerinden yapacağı İLK VE SON söyleşisi :))

Kitapları kazanmak için şimdiden sorularınızı hazırlarsanız iyi edersiniz 

Biraz da ben yardımcı olayım


İşte yazarımız ve kitapları hakkında 




‘’BİR DAHA YÜZÜMÜ GÖRMEYECEKSİN’’

VE 

‘’BENZEMEZ KİMSE SANA’’




Seda Özay’ın '’şarkılar dinlerken yazdım her bir satırını... aşktan başka derdim yoktu; anlattım hepsini...’’ diyerek tanıttığı ve 01 Aralık 2011’de raflardaki yerini alan ilk kitabı ‘Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin’ kısa sürede ikinci baskısını yaptı.





Önce Kitap yayınevi aracılığıyla çıkan kitabın sayfaları arasında 64 düzyazı-şiir niteliğinde aşka dair hikâye, yazarın düştüğü küçük notlar ve fotoğraf sanatçısı M.Serdar Şamlı’nın çektiği yazara ait fotoğraflar bulunmaktadır. 181 sayfalık kitapta her bir başlık sevgiliye hitap, tüm yazılanlar ise aslında aşka ithaf edilmiştir.



Seda Özay’ın ikinci kitabı roman türünde yazdığı ‘’Benzemez Kimse Sana’’ ise 14 Ocak 2013’te çıktı. Esme ve Dağlar’ın aşklarını anlatan bu kitapta yazar bir kadın ve bir erkeğin sahici duygulara kapıldıklarında nasıl korkup, kaçıp kaçıp geri gelişlerini anlatıyor. İki kişi bu aşkın içinden nasıl çıkabileceğini çözmeye çalışırken yazar okurları da bu komplike ilişkinin içine çekiyor. 

Seda Özay’ın her iki kitabı da Önce Kitap yayınevi aracılığıyla satışa sunulmuştur.



“Hayatın ancak hisli perdesinde göz göze gelebileceğiniz cümlelerin sahibi Seda Özay. Kaleminin ucunda, hatırlatan, yüzleştiren, sızlatan, tanıklık eden bir şeyler var hep… Kalbe yakın, unutmaya uzak… Sanatı ve edebiyatı buluşturan özel dünyasını keşfeden okuyucuların, yazdıklarından vazgeçemeyeceğine inanıyorum. Çünkü yolu aşk onun…”

Emre Kalcı

"Duyarsızlıkların sığ sularına sürüklendiğimiz, hatta sürüldüğümüz, ilişkilerin peynir ekmek gibi tüketildiği şu yaşadığımız günlerde Seda Özay'ın entelektüel duyarlığını özellikle önemsiyorum. Birebir hissettiren, yer yer muzipçe gülümseten, buram buram yaşanmışlık kokan kendine özgü şiirsel anlatımını seviyorum. Ama sanırım en çok, saf aşka duyduğu saygıya saygı duyuyorum..."

Hakan İşcen

……………………………………………………………………………………

Yazara Dair

Seda Özay - 18 Ocak 1979 doğumlu.

10 yıl Haber Spikerliği, Radyo Programcılığı, Genel Yayın Yönetmenliği, Tiyatro Oyunculuğu, Seslendirme Çalışmaları, Köşe Yazarlığı yaptı. Çocukken okuduğu Şeker Portakalı kitabından beri tek gizli hayâli kitap yazmaktı. ‘Yazmak benim için özgürlük demek, düşündüklerimi açıklıkla sadece kaleme aktarabiliyorum…’ dedi ve her bulduğu sayfaya cümleler karaladı, karalıyor da. En çok da âşk içindi söylemek istedikleri… İlk kitabı Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin 2011 yılında yayınlandı, kısa zamanda ikinci baskıya ulaştı.




YAZARIN KİTAPLARINDAN ALINTILAR



İşte o an bakışına yakalandım; ‘mahcup’ desem değildin, ‘yenik’ desem değil…’Dilsiz’ desem değildin, ‘bir şey demek ister gibi’ desem değil… Hançer gibiydin, kalkan gibiydin… Yere çarpan başımı umursamaz, başıma gelenlere meydan okumaz gibiydin!



O an dedim ki; ’o senin değil, o hiç senin olmadı’…

Düştü bu… Düştüğüm dışında kalan her şey düştü…

Ben sağ kaldım; ruhum öldü.



Seda Özay- Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin

……………………………………………………………………………………………

Ama ben hâlâ seni istiyordum. Aslında nasıl biri olduğunu henüz kavramaya başlasam da ısrarla seni istiyordum.Kendi düşen ağlamaz ne de güzel bir atasözüdür zamanla daha iyi anlayacaktım.

Sana ‘Git hayatımdan’ dedim. Şimdi nasıl dönerdim ki, nasıl nasıl?

Böyle böyle: “Mesajınız Var: Seni Özledim.”



Seda Özay- Benzemez Kimse Sana


http://www.sedaozay.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder