1 Nisan 2014 Salı

Labirent Ölümcül Kaçış/James Dashner - YORUM


İştee budur!!! Bu kitap ne zamandır aradığım ve bulamadığım bir tattı. Bir günde bitti ve bende kitaba bittim! 


Sınav haftası, sınav haftasına hazırlık vs. derken kitapları sayfamı ve blogu çok ihmal ettim. Bu süre içinde bitirdiğim bir kaç kitap var ama hemen yorum yazmam gerekiyor dediğim olmamıştı. Bu kitaba kadar...





Labirent Ölümcül Kaçış,
 Ölümcül Kaçış, Labirent bu isimler fuarda ve kitap konuşmalarında en sık duyduğum isimlerdi. En son bilinmeyen bir cisim yaklaşıyor modundan çıkıp bulduğum ilk fırsatta okumaya başladım, anlamadım ben ne oldu, ne zaman başladı ne zaman bitti...




Thomas uyandığında kendini kutu gibi bir şeyin içinde bulur ve başına toplanıp ona tip tip bakan bir sürü çocuk vardır. Adı dışında hiçbir şeyi hatırlayamaz. Kayran'daki tüm çocuklar gibi!




Buradaki çocuklar buraya nereden ve nasıl geldiklerini bilmiyorlar fakat ne yapmaları gerektiğini biliyorlar. Her birinin farklı görevleri var ve burası onlar için hiç güvenli bir yer değil. Bu yüzden görevlerini yerine getirmek zorundalar.





Kayran'da bir labirent var. Sabah olunca koşucular bu labirentten çıkış yolu aramaya başlar ve gece olunca kapılar kapanır. Izdırap Verenler adındaki canavarlar serbest kalır. Bu rutinlik Thomas gelince bozulur ve tabi sonuncuyu da unutmamak gerek. O bir kız ve Teresa Kayran'daki tek kız.


Filmi çıkmadan okuyabildiğim için çok şanslıyım. Bak filmi izlerken ''hehe burada böyle olacak, aaa burası böyle değildi ve sonunda kitabı daha güzeldi.'' demeyi seviyorum. Marjinal bir düşünce amaa... :P
Serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Henüz bir tarih yok ama yayınevini sıkıştırmak lazım. :P 

Bu sefer kapak yorumunu sona sakladım. Konusunu okumadan, bunu kesinlikle almalıyım dediğim bir kapak değildi. Fakat okuduktan sonra anladım ki, kapak kitabın özeti gibi :) Hayranlıkla bakıyorum kitaba şuan :))


3 yorum:

  1. Kesinlikle aynı düşünceler içindeyim, özellikle kapak konusunda ben de aynı şeyi yaşadım. Filmin de Dylan O'Brien'ın oynaması da ayrı bir güzellik tabii :D Umarım ikinci kitap için çok bekletmez yayınevi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim... Filmide bir an once ciksa ne guzel olurr :))

      Sil