20 Nisan 2014 Pazar

RKBT 5. Gün || Funda Mentaloğlu "S*ktirgitli Aşklar" || Yorum ve Çekiliş



Bir turun daha sonuna geldik :)
 (Bu turda grubumuza yeni katılan yamak'dan:) ve Masum İnciler'e biraz geç olsa da hoşgeldinizz diyorum. )

Yorumlara kitaba bayıldım diyerek başlamaya alıştım. Bu sefer biraz değişik olacak, kapağa bayıldım. Kitap pek bayılacağım türden değildi ama çok tatlı bir kapak :))


Funda bir ressam ve hayata farklı bir bakış açısı var. Gerçekten böyle bir karakter var mıdır, tartışılır yani :P Toplumdaki tüm tabuları yıkan, rahat biri. Daha 16 yaşındayım ama ben mi geri kafalıyım o mu ileri kafalı hala anlamış değilim :P

Kapak kitaba çok uyumlu ''eee o zaman kitabı sevmedim diyorsun kapağı sevdim diyorsun ne anladım ben bu işten'' diyebilirsiniz, şöyle ki kitabı sevmedim değil sadece cümlelerin başında, ortasında ve sonunda argo ve küfür görmek sıktı beni.
Kitapta aşırı derecede cinsellik ve argo var. Eğer rahatsız olmam diyorsanız eğlenceli bir kitap. Ama benim gibi kitaplarda argo kelime görmekten nefret ediyorsanız uzak durun derim.

Önümüzdeki iki hafta sınav haftam, o yüzden lafı fazla uzatmadan testlerin arasında kaybolmaya gideyim ben :))

ÇEKİLİŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder