27 Ağustos 2013 Salı

Yeni dostlar !!

Yeni dostlarım geldi 
Ayraçlar ve ön okuma için teşekkürler Okuoku ...






Uyumsuz



Beatrice Priorın Chicagosunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. 

Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. 

Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. 

Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor!







Kuralsız


Kuralsız 

Tek bir seçim
Fedakarlık gerektirir

Tek bir fedakarlık
Kayıp getirir

Tek bir kayıp
Sorumluluk haline gelir

Tek bir sorumluluk
Savaş demektir

Tek bir seçim
Seni yok edebilir

Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.




Sonsuz Dokunuş 




Remy dokunarak insanları iyileştirebiliyor ama ne yazık ki tedavi ettiği her hastalık artık onun oluyordu. Annesi ile birlikte
üvey babasından şiddet gören Remynin herkesten gizlediği korkunç bir hayatı vardı.
Ve bir gün Asher ile tanıştı…
Yakışıklılığı nefes kesici ama sessizliği ürkütücüydü.
Asherın da bir sırrı vardı.
Remy, yeteneği ile ilgili şifreleri çözecek ve bunun bir mucize mi yoksa bir lanet mi olduğunu öğrenecek. Geçmisten gelen sese kulak ver.






8 yorum:

  1. Çok güzelleeeeeeeer. Hepsini almak istiyorum bende. Özellikle Serseri, Uyumsuz ve Kuralsız'ı ilk siparişimde mutlaka alacağım. Keyifli okumalar sana. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşüm serisi Lider hariç tüm kitaplarını okudum/okuyorum. Serseri'yi seveceğine eminim , güzel seridir ^^

      Sil
  2. Çok güzel seçimler yapmışsın. Ben de şu an Kuralsız'ı okuyorum gerçekten güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ,uyumsuzu en son okuyacağım , çünkü sonra hemen kuralsıza başlayacağım :)
      Keyifli okumalar size :)

      Sil
  3. Bende dün verdiğim siparişte Kuralsız'ı aldım. Kemikler Şehri ve Uyumsuz'u okudum. Gerçekten çok güzel kitaplar! Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun :)) Hepsi de okumak istediğim kitaplardan.. Darısı başımıza ne diyim =D Okuoku'dan memnun musun? Bugün sipariş verdim, merakla bekliyorum neler olacağını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Memnunum :) D&R ve okuoku dışında sipariş vermeme kararı aldım :)

      Sil