24 Ağustos 2013 Cumartesi

***AYAKLI BELA***///ÇEKİLİŞ////// -Kitap Tanıtımı-Yazar Hakkında- Yurt Dışı Kapakları


 





KİTAP TANITIMI





(Orijinal Dili:İngilizce)
İstanbul, 2013, 1. Basım
Yabancı Yayınları
Yayına Hazırlayan : Burcu Uluçay
Çeviri : Boran Evren
Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı 
Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...




YAZAR HAKKINDA

Jamie McGuire Oklahoma’nın Tulsa şehrinde doğmuş ve annesi Brenda Blackwell tarafından yetiştirilmiştir. 1997′de liseden mezun olduktan sonra, Önce Northern Oklahoma kolejine ve Central Oklahoma Üniversitesine gitmiş ve Autry Teknoloji Merkezinden Radyografi diploması almıştır.
Şu anda, gerçek bir kovboy olan kocası Jeff ve üç çocuğu ile birlikte Enid, Oklahoma’da yaşamaktadır. 12 hektarlık arazilerini, dört at, dört köpek ve kedileri Rooster ile paylaşmaktalar.



YURT DIŞI KAPAKLARI












                      
                                                         
                                                       


                           
2 Kişiye Ayaklı Bela HEDİYE


   



a Rafflecopter giveaway

16 yorum:

  1. Travis aşkına!!!! Hadi hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlısı ama kurallar ne ben mi gözden kaçırdım yoksa yazmadınız mı?

    YanıtlaSil
  3. allahım inşallah kazanrım :) çok merak ediyorum inşallah bu sefer bunu kazanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayaklı Bela'yı istiyorum!! Herkese bol şanss :)

    YanıtlaSil
  5. Bütün şartlar tamam :)

    YanıtlaSil
  6. izleyicinim
    şartlar tmm..:)

    YanıtlaSil
  7. Buna yetişemedim sanırım, yarışma kurallarını bir daha ki çekilişte belirtir misiniz? Ve ne yapmamız gerektiğini yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  8. rafflecopter da yapmanz gerekn kurallar yaziyor.

    YanıtlaSil
  9. Sonuçlar açıklandı mı acaba ? Yoksa ben mi göremiyorum ?

    YanıtlaSil
  10. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=608345915876989&set=pb.589735251071389.-2207520000.1378226938.&type=3&theater sonuçlar açıklandı

    YanıtlaSil