14 Ağustos 2013 Çarşamba

Dracula'nın isyanı






 '' Kitap dediğin paylaşmak içindir ''

Sözüne katılan varsa bence bu yazıyı hiç okumasın.

Sen çocuklarına gözün gibi bak bak , onca yıl sevginle büyüt onları , biri senden okumak için alsın,geri getirdiğinde evrim geçirmiş olsun ya da çocuklarından bir daha haber alınamasın !

Lütfen bu konuda biraz duyarlı olalım, herkesin değerleri farklıdır ve değerlerime saygı duyulmasını istiyorum.





'' İki sayfa benden önemli mi? ''


İki sayfa ya da iki yüz sayfa, iki lira ya da iki yüz lira , fark etmez .Dünya da evrene göre küçük ama bak içinde bir sürü hayat var...Kitaplarda öyle, senin için değersiz olabilir ama o kitabı yazanın hayal gücü de ,  kitabı okurken hayal ettiğim dünya da fazlasıyla değerli benim için...



Geri dönüşü olmayan on iki tane kitabım ve döndüğünde baskısı 2011'ken 1900'lerden kalma gibi görünen 6 tane kitabım var.
(geri getirilmeyenlerden 2 tanesi de imzalı)



Benimle aynı şeyi yaşayan ardır belki aranızda , ne kadar kötü hissettiğimi tahmin edebiliyorsunuzdur :\ Umarım en kısa zamanda onlarda bizi anlar.



5 yorum:

  1. Bunları yapan zaten kitaptan anlamayan insanlardır...
    Ön yargılı olma da gerçekten kitap sevdalılarına ver derim ben.
    Senin adına çok üzüldüm inan.

    YanıtlaSil
  2. :( Aralarında kitap severim diye geçinenler de var maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. Ah, ah. Benden de 5 tane alınmış vardı. Dördünü kurtardım ama biri sizlere ömür-kayıplara karıştı. Yavrucak kim bilir şimdi nerelerdedir. :(

    YanıtlaSil
  4. bende bir tanesini hala bekliyorum:( başka bir taneside kapağı tamamen yırtılmış halde gelmişti:(

    YanıtlaSil