28 Mayıs 2013 Salı

Tutkulu Notalar Tanıtım


  


İşte Ephesus Yayınları'ndan yepyeni bir kitap daha.

Kapak tasarımına bayıldımm.


Kitap Tanıtımı

GÜNAHKARLAR TURNEDE 1. KİTAP

Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı! 

Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.

Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...

Seksi psikolog Myrna Evans “Günahkârlar” ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna’nın elde etmek istediği tek adam Brian’dır…

İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...

Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız !



***
Kitap hakkında bir kaç yorum


Fotoğraf: Admin R.'mizin ellerine sağlık :*








***

Günahkarlar Turnede Serisi Yabancı kapaklar





***

Karakterler


***

Alıntılar



(Myrna): “Her zaman böyle tatlı mısın?”Tek kaşı soru sorar gibi havaya kalktı. “Tatlı mı? İşte daha önce hiç suçlanmadığım bir şey.”








Brian: “Rüyamda senin içine boşaldığımı görüp duruyorum.”


Myrna: “Bununla ilgili rüya mı görüyorsun?”

Brian: “Her zaman. Genellikle uyanık oluyorum ama…”







Grup onları duyamayacak kadar uzaklaştığında, Trey konuştu, “Onu mahvetme Myrna. Brian çabuk ve ağır aşık olur. Hatunlar onun yoğunluğunu kaldıramıyor ve sonunda acı çeken hep o oluyor.”

“Endişelenme. Biz sadece iyi vakit geçiriyoruz.”

Trey genç kadının çenesini başparmağı ve işaret parmağının arasına aldı. “Ben ciddiyim Myrna. Onunla ciddi değilsen, hemen şimdi git.”







“Seni incitmek istemedim. Düşündüm ki… Bana özel davrandığını fark etmedim.”

Brian ona baktı. “Neden davranmayacakmışım? Sen özelsin.”

Myrna homurdandı. “Brian, sen istediğin kadını elde edebilirsin. Bende özel hiçbir şey yok.”


Ona katılmayarak kafasını iki yana salladı. “Kendini hafife alıyorsun Myr. Sen harikasın. Ve ben herhangi bir kadını istemiyorum. Ben seni istiyorum.” 






***


Müziksiz Olur Mu?
:)





Sevgilerimle 

Dracula'S HOUSE




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder