17 Mayıs 2013 Cuma

Kayıp Gül Yorumum




Serdar Özkan ile 8. sınıfta tanıştım fakat ilk okuduğum kitabı serinin birinci kitabı olan ''Kayıp Gül'' değilde ikinci kitabı olan ''Kayıp Gül-Ölümsüz Kalp''ti.Kitabı bana okumam için müzik öğretmenim vermişti , o güne kadar kitap okumayı hiç sevmiyordum.Eve gittiğim gibi kitabı okumaya başladım ,aynı gün bitirdim.Ertesi gün ''Kayıp Gül''ü aldım ve onu da aynı gün bitirdim.






O gün bugündür bana en sevdiğin kitap hangisi diye sorsalar 'şu kitap ' diyemem ama seni kitap aşığı yapan kitap hangisi diye sorsalar
''KAYIP GÜL'' derim...







Efes! İkilikler şehri.Aynı anda hem Artemis'e , hem de Meryem Ana'ya ev sahipliği yapan şehir.İçinde hem egoyu , hem de ruhu barındıran ,kibrin ve tevazuun, esaretin ve özgürlüğün iç içe geçtiği şehir.Efes! Zıtlıkların birbirine dolandığı , insan gibi bir şehir...

Kitabı okurken Diana da bendim , Mary de

Artemiste bendim Meryem de

Venüste bendim  Sarı Çiçekte

Beyaz Gül de bendim Kırmızı Gülde

Kayıp Gül de




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder