7 Mart 2013 Perşembe

En Değerlilerimden...






Ama ben hala seni istiyordum.
Aslında nasıl biri olduğunu henüz kavramaya başlasam da ısrarla istiyordum.
Kendi düşen ağlamaz ne güzel bir atasözüdür zamanla daha iyi anlayacaktım.

Sana 'Git hayatımdan'dedim.
Şimdi nasıl dönerdim ki , nasıl nasıl ?
Böyle böyle : ''Mesajınız var : Seni Özledim.''

Seda Özay
Benzemez Kimse SAna






İşte o an bakışına yakalandım; 'mahcup' desem değildin , 'yenik' desem değil...
'Dilsiz' desem değildin , 'bir şey demek ister gibi ' desem değil...
Hançer gibiydin , kalkan gibiydin...

Yere çarpan başımı umursamaz , başıma gelenlere meydan okumaz gibiydin!

O an dedim ki; 'o senin değil , o hiç senin olmadı'...

Düştü bu...Düştüğüm dışında kalan her şey düştü...
Ben sağ kaldım, ruhum öldü.

Seda Özay
Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin






Ayraçlarımı ve kitaplarımı çok seviyorummmmmm <3 <3 <3

 ve seni daha çok seviyorum :)

Çok Teşekkür Ederim Seda Özay...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder