28 Ekim 2014 Salı

Güz Sonrası / Servet Saygınoğlu - Yorum




Bir tutam hüzün, bir tutam aşk, biraz soğuk sonbahar kitabımız karşımızda... 

Havalar dengesiz olsa da içimizde güzü hissedebileceğimiz bir kitaptı, yağmur damlalarını, soğuğa yenik düşen ağaçları, yürürken ayağımızın altında ezilen sarı-turuncu yaprakları...
Kitabımız kısa denemelerden oluşuyor. Denemeleri seviyorum, duygularını okurlara hissettirebilen yazarların yazdığı denemeleri daha çok seviyorum.Yazarın diğer kitaplarını en kısa zamanda okuyup yorumlayacağım. 


Yolcunun gelmesi güzel de, uğurlaması zor oluyor...



Var gücünle ardından koşuyorsun,dağları delip çöl aşıyorsun, olmuyor.
Onca kaybın, onca yürek yanığının üzerine birkaç damla su istiyor canın.
Teselliye ihtiyacın vardır, o sırada karşına seni sindirecek iki kelime çıkıyor ve söndürüyor yürek ateşini...
Diyor ki; '' Nasip değilmiş...''


Hiçbir şey bırakmadı, desen de mutlaka bir şarkı bırakmıştır ve ne yaparsan yap, o şarkıya rastlayacaksın. Bu kez gözyaşlarını içine akıtacak ve tebessüm maskeni takacaksın...





Bu kitabı da bitirmem derslerden dolayı bir haftamı aldı -_- Bugün matematik sınavından çıktım :D ve yeni bir kitaba başlamaya hazırım :D Kendinize iyi bakınn :*


1 yorum:

  1. Öncelikle merhaba..
    Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim. En çok da Dracula's House headerınız çoook hoşuma gitti.Bana da beklerim

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil