9 Eylül 2014 Salı

Darwinya\ Robert Charles Wilson- Yorum



Kitabı kazanmak için tıktık


Darwinya'ya ilk blogger yorumu benden gelsin o vakit :))

Avrupa'nın yok olmasıyla Dünya'da karanlık ve sıradışı bir yeni bir kıta ortaya çıkar. Bu kıtanın adı ''Darwinya''dır. -Sırlar kıtası- Guilford Law Amerikalı bir fotoğrafçıdır. Ailesiyle birlikte bu yeni kıtanın gizemlerini keşfetmek üzere yola çıkar. Darwinya onlara sırlarla dolu kapılarını aralar...

Okuduğum en iyi bilim kurgulardan biriydi. Bilim kurgularda en güzel kurguyu bile anlatımla bozabiliyorlar. Fakat Darwinya'nın anlatımı çok iyiydi. Girişten, birinci bölüme kadar olan sayfalarda sıkıldığımı itiraf edeyim. Çünkü bir sürü isim vardı. Kaptan isimleri, gemi isimleri, yer isimleri kafam biraz karıştı. Birinci bölümden sonra Guilford ve tayfasını tanıdıkça parçalar yerine oturdu ve bende kendimi Darwinya'nın gizeminde kaybettim ^_^

Beni kapağıyla ve kapak yazısıyla etkileyen bir kitap oldu. Bana gemi olsun, gizem olsun, okyanus olsun yeter zaten <3 

''Şu anda yazmakta olan bilimkurgu yazarları arasında muhtemelen en iyisi''
-Stephen King

yorumunu kesinlikle hakeden bir kitaptı. Goodreads puanı 3,.. yıldızdı sanırım. Tam olarak küsuratını hatırlamıyorum. Puanı yorumuna göre düşük gelmişti. O yüzden ön yargılı yaklaşacaktım ki kitaba, beni yanılttı. İyi ki de yanılmışım ve böyle güzel bir maceraya tanık olmuşum ^_^ Beklediğimden düşük kalitede kitaplarda kitaba trip atıp yarım bırakma özelliğim var çünkü :P









Kitaba ''Üç Kitapşörler'' başlığı altında daha farklı çalışmalar yapmayı planlamıştık fakat yeni iş, dersler vs. derken gerekli zamanı ayıramadık. :\ Bu yüzden ilk etkinliğimizi tur formatına çevirmek zorunda kaldık :\

Umarım en kısa zamanda planladığımız çalışmaları sizlerle paylaşabiliriz. Bol kitaplı günler dilerim.

Sevgilerimle




 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder