30 Mayıs 2014 Cuma

Gözyaşlarımı Sildiğim Gün / Linda Howard - Yorum




Linda Howard'ın okuduğum ikinci kitabıydı. Daha önce çok sevilen bir yazar olduğunu duymuştum, daha sonra ''Cehennem'' kitabını okudum ve abarttıklarını düşündüm fakat bu kitap beni tamamen yanılttı.Önce bir 'ön yorum' yapayım :D Kitaba bayıldımmm ^_^ Okuduğum bir kaç kitap üst üste çok güzel çıktı, umarım bozulmaz :P

 ''Gözyaşlarımı Sildiğim Gün'' kitabına başladım, sınavlarım başladı, bırakmak zorunda kaldım. Sınavlar bitti, performanslar başladı yine bıraktım. Son sınavlara başlamadan hemen bitireyim dedim bende :) Son sınavların bitmesine 2 sınav kaldı, daha yeni bilgisayarı açtım :) Hemen yorumu yazayım dedim.


Kitap nasıl başladı, nasıl bitti anlamadım. Yorumlarımı takip edenler bilir, benim beğendiğim kitaplar için kullandığım bir sözüm var '' Her şey film şeridi gibi geçti gözümün önünden'' bu kitapta aynı öyleydi. Hatta bu sefer filmi izlemiyordum da, oyuncuydum. 

Kısaca spoiler vermeden bahsedeyim. (İşte bu tarz kitapların en sevmediğim özelliği de spoiler vermeden yorum yapılmıyor -_-  )




David ve Milla'nın Justin adında bebekleri olur.Meksika'da yaşamaktadırlar. Mutlu aile tablosu derkenn, Justin kaçılır.






 Aile bir an da dağılır... David ve Milla ayrılır.. David durumu kabullenip kendine yeni bir aile kurar. Milla ise vazgeçmez, sadece Justin'in değil diğer kayıplarında izini sürer.

Kitabın en güzel yeri bence Diaz ortaya çıktıktan sonra başlıyor ^_^
Yinede kitabın sonunu hiçbir bölüme değişmem...Ağlasam mı, gülsem mi, şaşırsam mı bilemedim. Yüzümde duygu gökkuşağı oluştu.

 Kapakta kitapla çok uyumlu. Yazarın kalemini de çok başarılı buldum. Linda Howard dedikleri kadar varmış :P Yazarın diğer kitaplarını da en yakın zamanda okuyacağım :)

Not: Cümlelerim düzgün olmayabilir :P Bende farkındayım, yorumun başında da dediğim gibi 2 haftalık bir sınav haftasının içindeydim. Bugün de fizik sınavı oldum ve cümle kurmakta zorlanıyorum :))

Bol kitaplı günler dilerim herkesee :))

4 yorum:

  1. anlatımın harika olmuş. kitab okumaya teşvik ediyor teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Böyle güzel kitapların okunması lazım :))

      Sil
  2. Bu yazarı bende seviyorum.Yorumun ilgi çekici,hemen listeme aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum yazarı artık :)) Umarım beğenirsiniz :)

      Sil