25 Ekim 2013 Cuma

RKBT 2. Gün || Bob'un Dünyası-James Bowen || Yorumum



Kitap Tanıtımı





Gözyaşlarınızı tutamayacaksınız! Unutmayın; bu sayfalarda anlatılanlar gerçek!


Sokak Kedisi Bob'un macerası devam ediyor!

"Bob'la tanışmadan önce dünya gözüme haşin, kalpsiz ve evet, umutsuz bir yer gibi görünürdü. Onun gözlerinden görmeyi öğrendiğim dünyaysa bambaşka bir yer. Bir zamanlar bir günü diğerinden ayıramazdım. Oysa şimdi her birini neşeyle karşılıyorum. Hayatımda hiç olmadığım kadar mutlu, sağlıklı ve başarılıyım."

Sokak Kedisi Bob ile James Bowen'ın tanışma hikâyesini okuduğumuz ilk kitapta yazar, hayata yeniden tutunmanın yollarını arıyordu. Yeni arkadaşı Bob ise, en yakın dostuna sadakat, güven ve mutluluktan geçen yolları gösteriyordu.

Bob'un Dünyası'nda, birbirlerinin koruyucu meleği olan bu iki dost yine yan yana ve en tehlikeli zamanlarda bile hayatın zorluklarına göğüs germeyi başarıyorlar.

Tıpkı Sokak Kedisi Bob'da olduğu gibi, Bob'un Dünyası'nda da gözyaşlarınızı tutamayacaksınız! Unutmayın; bu sayfalarda anlatılanlar gerçek!




YORUMUM




Bir kedimin olmasını çok istiyordum fakat okul dersler vs. derken onun sorumluluğunu alabilir miydim bilmiyordum. Daha sonra Sokak Kedisi Bob kitabıyla tanıştım ve artık emindim benimde bir Bob'um olmalıydı. Kitabı okuduktan 2 gün sonra kendi Bob'umu bulmak için barınağa gittim. Kediler birbirleriyle oynarken aralarından bir tanesi kendi başına dolaşıyordu.O kediyi evlat edinmek istediğimi söyledim ve bana annesini kaybettiğini söyledi görevli adam. Artık anne olmaya hazırdım :) 







Kitabın orijinal kapağını çok beğenmiştim ve orijinal kapağın kullanılması çok hoşuma gitti.  Ayraçlara diyecek bir şey bulamıyorum, Yabancı Yayınları'nın ayraç tasarımlarına bayılıyorum :)







James ve Bob'un dünyası bizi sadakatin, sevginin, arkadaşlığın ve dostluğun en güzel örneğiyle tanıştırıyor. Bu sıcacık hikayede herkesin kendinden bir şeyler bulacağına eminim.




Puanım




Çekiliş için (TIKTIK)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder