30 Ocak 2013 Çarşamba

Her Şey Senin İçin(Kitap tanıtımı ve yorumum)





Kitap Tanıtımı


Genç bir kadın Tek başına oğluna bakmak zorunda kalan ve oğlu için her şeyi göze alan bir anne
Oğlunun sağlık sorunları ve sürekli artan faturalarla Dee Hewsonın ihtiyacı olan en son şey, bir gün kapıyı açtığında karşısında kalbini kırıp güvenini boşa çıkaran çocukluk aşkı, oğlunun babasıyla yüz yüze gelmektir.
Acaba Dee hayatını yoluna koyup Same babasını tanıma sansı verecek mi?
Büyük bir samimiyet ve eksiksiz gözlemleriyle İrlandanın bir numaralı roman yazarı Colette Caddle günümüzün endişe verici dünyasında aile ve ilişkilerin kırılganlığını incelerken Deenin yaşadığı ikilemi gerçekçi bir biçimde gözler önüne seriyor.

KİTAP HAKKINDAKİ GÖRÜŞLER



Her yaşa hitap eden içten, karşı konulmaz İrlandalı bir yazar. Bunu nasıl başardığını Tanrı bilir, o özel bir sihre sahip.
Bookseller

Her adımda okurları hem güldürecek hem de ağlatacak bir roman.

Irish Times

YORUMUM


"Colette Caddle-Her Şey Senin İçin" Bitmemesi için çok uğraştım ama maalesef bitti. Mükemmel bir kitaptı. Yazarın kalemi çok çok iyi. Akıcı ve sürükleyici... Kitabın etkisinden yorum yapmakta zorlandım bu yüzden cümlelerim devrik ise kusura bakmayın :) 

Kitaptaki en sevdiğim karakter Conor oldu.Gerçekten yaptıklarıyla beni büyüledi resmen.Anne karakteri olan Dee 'ye diyecek söz yok... Oğlu için her şeyi yapan çok fedakar bir anne.Mutlaka herkesin okuması gereken bir roman .Bütün kitap severlere tavsiye edeceğim bir kitap.(Film mi de çıkarsa bu romanın tadına doyum olmaz ;) )

1 yorum:

  1. Merhaba. Ben 'Colette Caddle'ın Geçmişin İzinden' adlı kitabını okuyorum ama gerçekten hayran kalınacak bir yazar. Gerçekten çok güzel yazıyor ve sürekli arka sayfalarına bakarken acaba 'Her Şey Senin İçin' adlı eseri bu kitabın 2. kitap mı diye düşündüm ancak Geçmişin İzinden'i bitirdiğimde elimde kitap kalmayacağı için ben de Her Şey Senin İçin'i almayı düşündüm. Gerçekten önerdiğiniz bir kitapsa elimdeki kitabı bitirdiğimde hemen bu kitaba başlayacağım. İyi günler dilerim...

    YanıtlaSil