21 Aralık 2014 Pazar

League Of Legends (LOL)



Bu sefer sizlerle yorumumu paylaşacağım şey bir kitap değil oyun :)

Bu yaz başladığım ve bırakamadığım bir oyun.

Mutlaka duymuşsunuzdur adını, Lol'ün :) 

Mavi ve kırmızı olmak üzere iki takımla oynanıyor. 5 vs. 5 , Pvp atarsanız tabi ki bu şart :) Özel oyundan 1 vs 1 , 2 vs. 4  şeklinde sizde istediğiniz şekilde karşılaşmayı başlatabiliyorsunuz.

Sihirdar Vadisi, Kristal Kayalık, Uğursuz Korkuluk, Sonsuz Uçurum (Lolcede ARAM :D ) olmak üzere 4 bölümde oynanıyor.

Ben en çok Aram'da oynamayı seviyorum :) Çabuk bitiyor, sihirdar bir iki saate kadar uzayabiliyor :\

Karakterlere gelecek olursak, tank, sup, ap, adc, jungle olarak ayrılıyorlar. Yakın dövüşler ap, uzaktan ateş edenler adc, can ve zırh itemi kasıp öncen gidenler tank, rakibin canını azaltıp kill'i adc ye bırakanlara sup deniyor, jungle ormanda gezer ve gang atar. :)


Resimden de anlaşıldığı üzere çok karakter olduğu için hepsini teker teker tanıtamayacağım sadece sevdiğim karakterleri tanıtacağım :))


Jinx (adc)


Main Hero'm yani en iyi oynadığım karakter. Genelde Aram'a jinxle kasmayı seviyorum. Q skill'i füze, W skill'i cızz, E skill'i kapan atıyor. R yani ultisi ise harita boyunca giden bir roket fırlatıyor.

 Sihirdar'da ise
Rengar'la Jung kasıyorum.


En iyi oynadığım karakterlerden biri. Ultisi(r) görünmez oluyor. Çimene girince rakibin veya minyonların üstüne zıplayabiliyor.

Sevdiğim sup karakterleri

Nidalee





Morgana




Canım ap oynamak isterse Yasuo, Zed, Garen, Katarina ya da Master Yi oynuyorum.

Yasuo




Zed




Katarina



Master Yi



Garen(Kostümlü)



Diğer sevdiğim karakterler

Heimerdinger




Darius


Haydut Sivir(Kostümlü)


Blitzcrank (Korktuğum tek tank karakteri :D Skill'yle tutup kendine çekiyor)




Braum


Oyunlardan genelde çabuk sıkılırım ama bu oyunu bırakamıyorum :) Sınav haftasına gireceğim, 05.01. 2015'te bitecek :) Ben de dereceli seçime gireceğim, kümem belirlenecek. Bu tür oyunları seven herkesi beklerim! İndirmesi biraz uzun sürüyor ama kesinlikle pişman olmazsınız.

1 yorum:

  1. Merhaba :) Siz blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil