21 Ağustos 2014 Perşembe

BKM (Bursa Kitap Merkezi) FSM şubesi açılışı!



Yeni ve farklı bir postla karşınızdayım. Kitapçım diyebileceğim tek yer olan ''BKM ''nin yeni şubesi evimin bir sokak üstüne açıldı. Eeee tabi ben de durur muyum :P Kapılarının açıldığı ilk gün oradaydım.

Türkiye'nin en büyük kitapçısı olduğu söyleniyordu. Açıkçası pek inanamadım :D Gördüğümde ise ''şok'' :O

Bir yandan da iyiydi ya şubesinin Heykel'de olması :P Belirli zamanlarda gidebiliyordum. Nilüfer şubesine her gün gitmeyi planlıyorum :P  BKM'nin kurucusu Kutbettin Bey ''Burası sizin artık. '' dedi :D Cafesi de var. İznimi de aldım, kimse tutamaz artık beni, okul çıkışlarında buradayım :D


Kırtasiye Bölümü




















Burası kırtasiye bölümünün bir kısmı ve sadece birinci kat oluyor :P
***


Vee en sevdiğim kısım :P 









Telefonumun şarjı bittiği için daha fazla fotoğraf çekemedim :)

***
 Kalbi Kitapla Atan Çocuk blogunun admini Sercan'la öz çekimimiz :))


Ben de bir açılış yaptım :P ve ilk kitabımı aldım :D


Bol kitaplı günler kitap içiciler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder